REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Archiwum Państwoweinwestycja
Pokaż inwestycję
Archiwum Państwowe
Bydgoszcz, Karłowicza
Zespół d. fabryki Karola Scheiblera Centralainwestycja
Pokaż inwestycję
Zespół d. fabryki Karola Scheiblera Centrala
Łódź, Plac Zwycięstwa 2
Obwodnica Pilznainwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Pilzna
Pilzno, Wiaduktowa
Obwodnica Srockainwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Srocka
Srock
inwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek pensjonatu, ul. Chopina
Kołobrzeg, Chopina
Obwodnica Giżyckainwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Giżycka
Giżycko, Obwodowa
Obwodnica Jasłainwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Jasła
Jasło
Obwodnica Łęcznejinwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Łęcznej
Łęczna
Co dalej z budową ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia? [MAPY]artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia? [MAPY]
Co dalej z ostatnim, brakującym odcinkiem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, kluczową drogą w południowej części stolicy Dolnego Śląska? Wiemy już, inwestycje będzie znacznie droższa, niż wcześniej zakładano. I to o 50 milionów złotych.
Zadłużeni "milionerzy" drenują mniejsze firmy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zadłużeni "milionerzy" drenują mniejsze firmy w Polsce
Przedsiębiorstwo z Warszawy, działające w branży nieruchomości, ustanowiło rekord w zadłużeniu. Ma ono 20,5 mln zł zaległości wobec firmy doradczo-finansowej udzielającej pożyczek na inwestycje, co jest najwyższą kwotą odnotowaną w bazie danych Krajowego Rejestru Długów. Widnieje tam aż 727 firm, które obarcza co najmniej milion złotych nieuregulowanych zobowiązań. Z tak dużych obciążeń trudno wyjść na prostą. Rykoszetem dostają kontrahenci, którzy nie otrzymują pieniędzy za dostarczone towary bądź wykonane usługi.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Złotoryja] Budynek na Szkolnej
Złotoryja, Stare Miasto
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kiełczów] Willa Agrestowa III
Kiełczów, Suchy Dwór
W Warszawie powstaje nowy, 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowy, 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILMY+ZDJĘCIA]
Konstrukcja wieżowca The Bridge, powstającego w biznesowym centrum Warszawy, osiągnęła swoją ostateczną wysokość 174 m. Jego budowniczowie właśnie ukończyli ostatnią kondygnację techniczną. Trwają prace instalacyjne i wykończeniowe wewnątrz obiektu oraz montaż elewacji.
W centrum Warszawy trwa budowa 174-metrowego wieżowca The Bridge [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy trwa budowa 174-metrowego wieżowca The Bridge [FILMY+ZDJĘCIA]
Konstrukcja wieżowca The Bridge, powstającego w biznesowym centrum Warszawy, osiągnęła swoją ostateczną wysokość 174 m. Jego budowniczowie właśnie ukończyli ostatnią kondygnację techniczną. Trwają prace instalacyjne i wykończeniowe wewnątrz obiektu oraz montaż elewacji.
W Warszawie powstaje nowy, 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowy, 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILMY+ZDJĘCIA]
Konstrukcja wieżowca The Bridge, powstającego w biznesowym centrum Warszawy, osiągnęła swoją ostateczną wysokość 174 m. Jego budowniczowie właśnie ukończyli ostatnią kondygnację techniczną. Trwają prace instalacyjne i wykończeniowe wewnątrz obiektu oraz montaż elewacji.
W centrum Warszawy powstaje 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy powstaje 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILMY]
Konstrukcja wieżowca The Bridge, powstającego w biznesowym centrum Warszawy, osiągnęła swoją ostateczną wysokość 174 m. Jego budowniczowie właśnie ukończyli ostatnią kondygnację techniczną. Trwają prace instalacyjne i wykończeniowe wewnątrz obiektu oraz montaż elewacji.
W Warszawie powstaje nowy, 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowy, 174-metrowy wieżowiec The Bridge [FILM]
W biznesowym sercu Warszawy, przy placu Europejskim, Ghelamco buduje najnowocześniejszy i najbardziej ekologiczny wieżowiec w tej części Europy – The Bridge. Budynek docelowo będzie mieć 174 m wysokości i 47 tys. mkw. powierzchni biurowej. The Bridge to najwyższy budynek, jaki jest obecnie budowany w Polsce. Wieżowiec będzie mierzył aż 174 m. Za jego architekturę odpowiada renomowana holenderska pracownia UNStudio i PBPA Projekt. Wieżowiec powstaje w dzielnicy Wola, przy ul. Grzybowskiej i Placu Europejskim, w bezpośrednim sąsiedztwie biurowca Bellona.
W centrum Warszawy trwa budowa 174-metrowego wieżowca The Bridge [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy trwa budowa 174-metrowego wieżowca The Bridge [FILMY]
W biznesowym sercu Warszawy, przy placu Europejskim, Ghelamco buduje najnowocześniejszy i najbardziej ekologiczny wieżowiec w tej części Europy – The Bridge. Budynek docelowo będzie mieć 174 m wysokości i 47 tys. mkw. powierzchni biurowej. The Bridge to najwyższy budynek, jaki jest obecnie budowany w Polsce. Wieżowiec będzie mierzył aż 174 m. Za jego architekturę odpowiada renomowana holenderska pracownia UNStudio i PBPA Projekt Wieżowiec powstaje w dzielnicy Wola, przy ul. Grzybowskiej i Placu Europejskim, w bezpośrednim sąsiedztwie biurowca Bellona.
Kiedy plac Centralny w Warszawie się zazieleni? [FILM+ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kiedy plac Centralny w Warszawie się zazieleni? [FILM+ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
Prace przy budowie placu Centralnego przy Pałacu Kultury i Nauki wchodzą w kolejny etap. Właśnie rozpoczęło się układanie kamiennej nawierzchni w pobliżu Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Przygotowywane są również miejsca do posadzenia nowych drzew. Mieszkańcy będą mogli odpocząć w ich cieniu drzew już wiosną 2025 r. Projekt zmian realizowany jest w ramach Nowego Centrum Warszawy.
GDDKiA rozwiewa wątpliwości w sprawie przebiegu pierwszego odcinka S11 w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA rozwiewa wątpliwości w sprawie przebiegu pierwszego odcinka S11 w woj. śląskim
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podkreśla, że głos mieszkańców terenów przyległych do przyszłej drogi ekspresowej S11 został wysłuchany i uwzględniony w dokumentacji projektowej przyszłego przebiegu S11. Już na etapie przygotowania Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego biuro projektowe, opracowując warianty drogi, uwzględniło uwagi lokalnych społeczności w kryterium społecznym. GDDKiA analizując to opracowanie projektowe, również uwzględniła ich stanowisko.
REKLAMA